ZARZĄDZENIE NR 10/2020/2021
Dyrektora Zespołu Szkół w Turośni Kościelnej
z dnia 30.08.2021 r.
PROCEDURY FUNKCJONOWANIA SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2021-2022
Procedury korzystania ze stołówki szkolnej w roku szkolnym 2021-2022
Procedury w bibliotece szkolnej Zespołu Szkół w Turośni Kościelnej w trakcie pandemii COVID-19
Opłaty za obiady za miesiąc kwiecień będą rozliczane w miesiącu maju po wcześniejszej konsultacji z intendentem.
W celu potwierdzenia przez rodzica woli przyjęcia dziecka do
pierwszej klasy szkoły podstawowej i przedszkola zwracamy się z prośbą o wypełnienie oświadczenia i dostarczenie do skrzynki podawczej
Zespołu Szkół w Turośni Kościelnej do dnia 30 marca 2021 r.
Oświadczenie potwierdzające przez rodziców dziecka wolę korzystania z usług przedszkola
Oświadczenie potwierdzające przez rodziców wolę zapisu dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej
W dniach 01.02 – 12.02.2021 rodzice dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Turośni Kościelnej składają deklarację o woli kontynuowania przez dziecko edukacji przedszkolnej w roku szkolnym 2021/2022.
Deklarację można zostawić w skrzynce podawczej w budynku A lub przekazać dla wychowawcy grupy.
Zwracamy się z prośbą o napisanie
podania o zwrot nadpłaty za obiady
uczniów szkoły podstawowej
oraz dostarczenie do skrzynki
podawczej w Urzędzie Gminy Turośń Kościelna
W związku z przejściem na naukę zdalną uczniów szkoły podstawowej od 9 listopada 2020 r. nie będą kursowały autobusy szkolne.
Strona 6 z 9